Snott av Fotbollsfrun.

Ja, som sagt.. Denna har jag snott av Fotbollsfrun


Äta bananer eller äpplen under ett år (när det gäller frukt)?
Äpplen

Bara får se på nyheterna eller hyra film i två månader?
Nyheterna

Åka till London eller Paris?
London

Döpa en son till London eller Paris?
London

Ha en hund eller fem katter?
En hund, även om jag gillar katter mer, men 5 stycken... NEEEEJ

Leva utan tvättmaskin eller utan mobiltelefon?
Mobilen, den har jag aldrig ljudet på iaf.

Om du var tvungen att vara en av prinsessorna, madeleine eller victoria, vem skulle du välja och varför?
Madeleine, hon verkar ha det lite lättare än Vickan. Inte lika många måsten.

Om du vann os-guld i en sport, vilken sport skulle det vara, du måste välja en, vad vill du helst ha ett os-guld i ?
Längdåkning.

Om du fick tre önskningar vad skulle du önska?
1. Att Kate får ett rikt, sjukdomsfritt liv på alla sätt och vis.
2. En bot mot MS.
3. Tre nya önskningar. :;-D

Kommentarer
Postat av: maritha

jodu Hanna ikväll är det fest, Ugly Betty o Desperate housewives=).

2007-10-23 @ 19:25:39
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Anette

Njaaa...tror INTE att jag skulle vilja ha en sån familje bild*skratt*tror vi tar den en annan gång!Kram

2007-10-23 @ 22:16:51
Postat av: Theres

Hinner vi ses ngt mer på en fika lr? Var ju iaf jättre trevligt sist tjejen!! hoppas allt är bra med dej! Kramiiis

2007-10-24 @ 11:41:53
URL: http://klossan.blogg.se
Postat av: Theres

En fika låter prima! Har inget planerat nästa vecka! Måndag kan kanske vara trevligt? Vad händer till helgen då? Bara mys med familjen? Kramis!

2007-10-25 @ 09:37:29
URL: http://klossan.blogg.se
Postat av: johanna

Hallå bruden. ja du jag vet inte vem du ska dricka kaffe hos i byhålan. men än bor det väl kvar lite av dina "gamla" vänner. Tre dagar kvar till flytt det ska bli sååååå härligt! Hoppas jag. Det kan ju iallafall inte bli sämre än att bo här. Hur e det me dej o bebis. Eller bebis...hon börjar ju bli stora tjejen nu=) Ha det gött/johanna

2007-12-11 @ 09:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0