Längesedan sist.

Ojdå vad dålig jag har varit på att skriva, men jag har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn.
I fredags var B här och Peter hjälpte ryttmästaren med dennes nya dator, vilket betydde att jag fick noll datatid.
 I lördags  var det mystid med Kate eftersom jag senare på kvällen gick hem till Bästa svägerskan och hinkade vin och smarrade ost och kex. Full blev jag och sent blev det.
Sedan på söndagen masade jag mig upp i ganska resonabel tid och åkte med min Kate till MammaKate och hennes tvillingar Amanda och Alva så barnen fick träffas, mammorna med för den delen. Det var kul att se hur bebban klappade och gosade med tvillingarna och när de hade kryprace. :-D
Det skiljer ju bara 1 1/2 månad mellan dom så de kommer nog att leka väldigt fint med varandra i framtiden med. Kul kul.

Sen har det bara rullat på, igår bakade jag under flera timmar och hade problem med Bebbans sovtider eftersom ÖBO håller på att installera om lysarmaturer i trapphuset, vilket betydde att det borrades konstant i en timme strax efter Kate hade somnat eftermiddag. Hon vaknade och blev så jävla rädd. Det lät som om någon borrade inne hos oss. Blåbetong i väggarna är inte att leka med med vilken borrmaskin och borrhuvud som helst. Våran borr är helt paj bara för att vi inte fattat att man måste ha specialgrejor till dessa skitväggar. *morra*

Ja ja, livet går vidare i samma vanliga, makliga takt utan några spännande händelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0