Köppebärsmarken 2

Vad ser man idag när man tittar ut?? Jo, en klarblå himmel och strålande sol. Vad såg man i lördags och i söndags när man tittade ut?? Regn, regn och åter regn. Fy fan.

Men det var iaf jäkligt trevligt att markna. Kate fick ett fårskinn och en mjauande/pipande kissekatt som går framåt. den är hon lite skraj för. Jag handlade lite strumpor och snask. Jag ska ju till Ullared på lördag så jag handlar järnet då istället. :-D ska bli sååååå kuuuul!!!!

Nä nu ska jag titta på Days of our lives. Ja, jag vet att det är en skitserie, men jag är fast.

Hej hopp..

Kommentarer
Postat av: Annelie

jag provade ringa dig som du skrev. :)
Bara så du vet, ringer i morgon.
Tjingeling!

2007-10-03 @ 16:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0