Jobbelijobb..

Peter har fått jobb.. :-D Som säljare så nu är han på kurs med Kurt i Alingsås och kommer hem på fredag. Jag blev uppringd av PP och fick några dagar att jobba i November och December. Attans vad gött. :-) Det tar sig sa mordbrännaren.. hehe

Jag är också så stolt och glad att Jenny fick högsta betyg på sin första tenta!! Som hon slitit!! Hon kommer bli bästaste personalchefen ever!

Annars sitter jag och filar på min CV, fan vad dåligt minne jag har.. Ska skriva ut den ikväll hos Sippelippan tänkte jag. Det är bra att ha den på papper så man kopiera nu när man är i jobbsökartagen.. JAG VILL HA ETT NYTT JOBB!!!!

Måndag blir jättebra att fika, Tess.. Jag hör av mig..

Nu ska jag ta hand om disken som jag sparade från igår då jag var alldeles,alldeles helt ensam hemma. *skönt*

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är den andra helgen i nov. Alltid (tydligen) Snart mao... =S
Ringer dej i möra... kramar

2007-10-26 @ 19:20:44
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Annelie

Hej.

När du ringde sa du fika på Onsdag, men Tess säger idag, måndag. :)
Vad gäller?

2007-10-29 @ 09:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0