Jag handlade..

För 2500 kr.. Lite över budget alltså. Men jag lovar , jag hade kunnat handla för några tusen till, lätt!! :-)
Detta fick jag med mig hem..
  • Massor av bodys
  • Massor av toppar
  • 3 par brallor
  • Raggsockor
  • Mössa och vantar i fleece
  • Overall
  • Stickad tröja
  • Leksakstelefon
  • Pussel
  • 2 fuskpolos
  • 3 pyjamasar
  • Strumpbyxor
  • Jeans till mig
  • Mysbrallor
  • Ca 15 linnen och toppar
  • 2 koftor
  • Stickad tröja till Peter
  • Mysbrallor till Peter
  • DVD-skivor
  • Kalender 2008
  • Skötväska
  • Diskställ
  • Vax
  • Tvättlappar
  • En polotröja till mamma
  • Strumpor
  • Trosor
  • Barnskiva
Jag har säkert glömt något.

Jag kommer med all säkerhet åka igen, men nästa gång kommer jag att ha lite bättre rutin. Jag har en plan!! Vill ju helst hyra stuga då och vara kavar i två dagar så man kan ta det lite easy första kvällen. Ångrar också att jag inte åkte innan jag skaffade barn. Så mycket fint och så billigt att köpa till en liten knodd. :-)

Det värsta var ju att det var så mycket galna kärringar där. Jag pratade med flera som åker flera gånger per år som sade att det var bland det värsta de varit med om under de år de åkt dit för att handla. Så det var ju en fin första gång jag fick. Ja ja, det kommer antagligen inte att vara värre nästa vända. Men det var helt sinnessjukt. Efter en och en halv timmes fnittrande och förundran över hur djuriska människor kan bli ble jag tvungen att gå ut för att få mig lite kaffe och frisk luft och bara smälta alla intryck. SINNESSJUKT!!!! Tror jag rökte 3 cigg på raken..

Tyckte synd om en stackars karl som jag såg stå på samma fläck med en kundvagn i 30 minuter eller en timme ( man har inga tidsbegrepp därinne i kaoset). Varje gång jag passerade honom hade han mer och mer ivagnen och såg alltmer förtvivlad ut. Va fan.. Släpa med sig en ovillig karl bara för att stå på en fläck så man kan lassa vagnen full och kuta runt själv. Tack, men nej tack. Skulle aldrig falla mig in.
Sedan de som hade små barn med sig. Då men ar jag allt ifrån nyfödda till barn upp till 5 år. Jag såg många tårar och hörde mycket gråt under dagen. Jag skulle aldrig, ALDRIG ta med mig Kate dit. Inte nog tydligen att man blir stressad av alla människor, tänk denstressen av ett hungrit, trött barn på det. Och hur stressande är det inte för barnet med alla ljud och intryck?? För det är ett konstant surr därinne av människor som pratar, rör sig, pallar som dras, pappersprassel, barnleksaker som kvittrar och låter. Jag hörde inte ens min mobil fastän jag höll den i handen.

Men fan vad kul det var.. Mer, mer meeeer!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Nästa år gumman! Då smäller det..hahaha.

2007-10-08 @ 12:57:22
Postat av: Emma

Är lite skeptisk till det där..men..jag blir lite lockad!!

2007-10-10 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0