Bara Vara.

Är ett trevligt litet fik med alldeles för höga priser. Men så är det ju i stan, man kan sällan ta en ordentlig fika under 70 kr. Tacka vet jag Fagers Konditori i Köppis på den tiden det begav sig, när man fortfarande fick röka inne. *drömmer mig tillbaka* Det var tider det. Fast visst, jag tycker nog att det är ganska skönt att gå ut och röka numera, blev jävligt äckligt därinne, man var ju tvungen att skära sig fram med kniv efterman varit på t.ex toa.

Iaf var jag där igår och fikade med mina kära arbetskamrater Theres och Annelie. Skönt att få lite jobbupdate emellanåt så man antingen kan längta tillbaka eller börja drömma om ett annat jobb. Det var jäkligt trevligt iaf och vi ska göra om det innan Tess drar te fjällen. Det var skönt att vara "ledig" från bebban en stund med, känner att jag mer och mer vill vara Hanna och inte bara mamma hela tiden. Måste skaffa mig en bäbisfri hobby. Någon som har tips?? Ingen träning bara, pallar inte. Räcker med promenader emellanåt..

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nyckelharpakurs? Serbokrtiska-kurs? Eller något annat du tycker känns viktigt... he he he =) Jag förstår dej, det är lätt att bli mamma bara och glömma att man är en människa också!
Bara Vara = superfint! Blir nästa gång vi ses i öret =) Å Plangan här då, såklart! Hälsa familjen. Kramis

2007-10-12 @ 22:11:05
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0