Vita skåpluckor..

Är djävulens offsprings påhitt för att kvinnor, och ja nu säger jag kvinnor för det är nog så att det i de flesta fallen är just kvinnor som skurar skåpluckor, ska få utbrott, riva i sitt hår och skrika obseniteter så att man skrämmer alla barn på mils avstånd. Ni med "vita hem", gör ni annat än skurar?? Va, va, va?? *mycket hetsig blick* Fyy fan, aldrig om jag någonsin köper eller bygger ett hus att jag ska ha detta förbannade påfund. Jag ska heller aldrig ha en spisjävel i vitt med upphöjda plattor, för hur fan man än bär sig åt kommer det alltid mer skit från springjävlarna. JAG HATAR ATT STÄDA!!!!

P fick inte jobbet för att gubbaset på företaget bestämde sig för att ordna så den befintliga personalen fick gå ner eller upp i tid som de ville. Och det som var så akut.. *spydelispyd*

Nu svälter jag snart ihjäl så nu ska jag laga spagetthi och köttfärssås. Sedan ska jag skura badrummet. Blä.

Vrång långkalsong.

Kommentarer
Postat av: Anna

Å guuu va gött med spagetti och köttfärssås, sa precis till Carina att jag var så sugen på det =) Å du kan gärna fortsätta att städa här sedan, behövs verkligen *hihi*
Gratta lilla prinsessan till halvåret... gud vad tiden går fort... å det är altså ett halvår kvar till December... Brrr...
Vi hörs av snart *kramar*

2007-06-07 @ 15:35:13
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Anna

Tusen tack <3

2007-06-07 @ 18:39:18
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0