USÖ..

Jag har bränt mig på insidan av låret. Buhu.. Jag bökade med Kates spjälsäng igår och sänkte liggdelen och bytte lakan och grejade, hämtade bebban och satte henne i spjälsängen för att hon skulle få kolla läget. Så långt bra. Sedan skulle jag sätta mig och nu är det så att min sänglampa är en fönsterlampa som står på golvet pga olika saker, skärmen är lite paj och åker av emellanåt, vilket den hade gjort nu då såklart, jag sätter mig och skrapar låret direkt på glödlampan som dessutom varit tänd i tre timmar, så nu har jag ett brännsår som är nästan runt i storlek av en 60 W normal glödlampa. Fy satan vad det svider och sörjar.

Nu har inte detta något med USÖ att göra eg, eller jo, jag ska dit och få omläggningsgrejer av mamma. Hon ska till neurologen på sitt varannanårsbesök, så jag skulle dit ändå för att vara stöd och för att hon ska få träffa bebban, men nu skulle hon ta med sig smarriga saker till mig.. Får väl hoppas det läker fort..

SKITSPEL!!


Kommentarer
Postat av: Me!

Men stackare!! Blir väl Peter glad som får blåsa "där nere"..hehe. Ja, jag vet, jag har dålig humor när jag e trött! Skyller på Zigenarna, spå vet du vem som skriver inlägget också. ;)

2007-06-14 @ 10:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0