Respektlösa snorungjävlar!!!

Jag var i Kopparberg igår på arbetsintroduktion och förflyttningsteknik, kändes rätt onödigt faktiskt. Men jag får ju lön för det iaf..
Kate var hemma med sin far..

Iaf när jag satt på en lyft/flyttakurs, som är ganska viktig att ha koll på då man kan skada sig själv och sin arbetskamrat rätt illa om man inte har någon koll så satt en snorungjävel och SMS:ade i 20 minuter. Hur jävla respektfullt är det mot instruktören eller oss andra som faktiskt är där av rätt anledning. Dessutom hade vår enhetschef sagt att mobiler ska vara av på arbetstid om man inte väntar viktigt samtal. Och det var fanimig arbetstid då den stöddiga ungjäveln får betalt för det.

Jag blir så jävla irreterad, ångrar att jag inte sa till henne, men jag vet vem hon och hennes släktingar är och då hade det blivit krig från hennes sida och det är verkligen inget jag orkar med. Hon har alltid haft dålig jävla attiyd mot andra barn när hon var mindre och varit respektlös mot vuxna. Jag har diskutterat saker med hennes mormor ett flertal gånger då kärringen dragit egna slutsatser om relationer hos folk hon inte vet ett jävla dugg om. Anna bl.a..

Sedan en annan snorvalp..
TAnken med kursen är att man ska prova på  så man vet hur det jussom känns när man gör rätt och tanken var ju att alla ska prova, men en liten flicka tordes inte, sedan när hennes kompis provat frågade fegisen om det var svårt. VA??  Om hon nu undrar och är osäker borde väl HON om någon gjort övningen. Jag kommer vägra lyfta med henne då hon uppenbarligen inte har en aning om hur eller vad man ska göra.

Ordinarie personalen verkade lite bekymrade.. Ja ja, så kan det gå..

Idag ska vi tvätta och Peter ska på intervju.

Hej so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0