Midsommar.

Då åker jag och bebban till Köppis, gubben blir hemma med öl och AO, möjligen en liten fest om det finns någon. Låter kanske lite märkligt att vi firar på varsitt håll, men så blir det och det blir bra för oss.

Jag ska till Nitten och fira med Piia och familj, plus andra familjer som bor där i vagnar. Det blir långbord och smarrig grillbricka från Kopparhallen, den är kanonbra.

Sedan har jag alldeles underbart bra nyheter.... Peter fick jobbet, han börjar på måndag. :-D Först och främst är det välan över sommaren skulle jag tro, sedan kan det bli mer. Personalpoolen rules!!!!!

Anyways.. Nu har jag inte tid med detta mer, jag ska upp på stan och köpa tajts, så hette det när det begav sig sist så jag säger så nu med. Leggings, va faan. De jag hade beställt var slutsålda. Buhu.. sedan ska jag till eurostop och handla på Gröna skylten och hämta mitt paket, säkerligen blir det endel mat också.

Tjosan.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni får en trevlig midsommar :)
Jag har läst "Mannen som hatade kvinnor" som är nr 1 i Milleniumserien, och nu har jag precis avslutat "Flickan som lekte..." Fy fasen vad bra! Vill läsa den sista med nu, typiskt att han skulle gå å dö när han tänkt att skriva TIO sådana böcker...
Kramis

2007-06-22 @ 12:53:51
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Annelie

Hej Galning! :)
Hoppas du mår bra och såret läkt någorlunda!
Ser du min blåa Dackecykel i området så skrik, den blev kidnappad utanför Eursop i Lördags! Fy fan säger jag bara.
Allt bra annars?

2007-06-25 @ 10:49:04
Postat av: fiskorv

Nu får du allt uppdatera!

2007-06-28 @ 12:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0