Länge sedan sist.

Kom hem från Kopparberg i går kväll. Det blev vin med Fia i lördags eftersom barnvakten var i Rättvik på trav och själv skulle svira på kvällen. *morr*
Kate kunde knappt somna hemma hos Fia eftersom hennes gulliga barn väckte uppmärksamhet och de kunde knappt somna heller eftersom Kate väcker samma hos dom. Hehe

Jag har en liten nakenfis som ligger och pillar på sin egen skugga nu. Hon är så söt när hon försöker ta upp den. :-D

Annars så var helgen lugn i Köppis. På dagen på lördagen var jag på Fagers fik och träffade Piia, Fia, Fia, Lina och Cessa, såå trevligt. Lina har jag inte träffat på superlänge..

Skönt väder var det också, jag och bebban var ute hela söndagen och myste i skuggan.

Igår träffade jag K med hennes tvillingflickor och vi tog en fika i stadsparken. Jäklar vad fint det är där, vi ska nog ta med oss picnicmat nästa gång. :-) sedan var jag på HM och köpte skor till bebban, de jag ville ha var för stora så jag fick ta ett par andra, men de var fina de också.

På bussen hem träffade vi gudmor och kusin vitamin, så de norpade bebban av mig en stund.
Det var skönt att komma hem och äta lite mat i lugn och ro. Sen blev det fika hos dom eftersom kusin fyllde 17 år. Grattis Evve i efterskott. :-)

Ikväll ska jag ut och svira lite med arbetskamraterna, vi ska bowla och äta och dricka gott.  Najs..

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy fasen vad kul med bowling! Å du har ju tränat med wii,
Ha ha ha... vi spelade ju skiten ur Jenny och Henrik ^^)

2007-06-05 @ 16:26:12
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0