Hmm.

Anonyms kommentar, Annelie va?? Nä jag dog tre gånger. ;-)

Ja åskoväder var det, det hjälpte inte så mycket mot hettan tycker iaf inte jag. Vi hade två typ blixtar inne i lägenheten, men inget gick sönder som tur var. Bebban reagerade lite på första dundret, sedan fick honmat och slocknade och sov igenom hela ovädret.

Annars har jag varit hos Sabina i helgen, vi satt ute i skuggan och Kate fick testa studsmattan. Hon låg på den och jag studsade lite försiktigt. Jag tror hon tyckte det var skoj, hon gapade och skrek. :-D

I morgon ska jag åka till Kopparberg över dagen, ska på introduktion och förflyttningsteknik på Sjukhemmet. *asg* Den förflyttningstekniken har jag ju bara gjort varje år i 10 års tid och introinfot är ju ganska oväsentligt egentligen, men jag får ju betalt för det så det klart jag åker upp. Plus att jag kanske får reda på vem/vilka jag kommer jobba nätterna med. :-) Hoppas det inte är några puckon..

Annars så har det inte heänt ett smack, samma lika som vanlligt.

Bye bye..

Kommentarer
Postat av: Annelie

Blev jag anonym..hehehe.
Det var då inte med vilje. :-)
Men huga, inne i lägeheten!! Lät inte kul, men då var du en erfarenhet rikare..hihi.

2007-06-11 @ 11:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0