Grattis Anna!!

Som tar lärarexamen idag!!! Som hon slitit i 3,5 år med allsköns matte och konstigheter. Men nu är världens bästa lärare klar. Hoppas att Kate får en lärare som henne när hon börjar skolan. Stor grattiskram från oss. :-)

Peter är och jobbar, nått jobb för dagen bara. Men det är ju alltid nått. :-) så idag får jag och bebban vara hemma ensamma. Vi håller oss inne så länge som möjligt, termometern står på 43,9 grader i solen redan så det blir inomhusliv till eftermiddagen och sedan går vi ut.

Nu ska jag dricka kaffe, sedan ska jag sno en lista någonstans. Är sugen på en nu och jag vet var det finns en. :-)

Bye bye for now.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tusen tack, vad du är go <3

2007-06-08 @ 19:32:02
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0