4-5 signaler

räcker alldeles ypperligt att ringa hem till oss. Inte 10, 20, 30, har jag inte svarat efter 4-5 så vill jag inte eller kan inte svara av en eller annan anledning. Men jag har nummerpresentatör så jag ser att någon ringt, vilket betyder att jag kan ringa upp den som ringt om jag nu ens vill det om jag blir terrad av femtielva signaler.

FATTA FÖR FAEN!!!!

Så nu är jag inte lika irreterad längre, men tack du som ringde och såg till att Kate, som höll på att somna, vaknade till och absolut inte ville slappna av och försöka sova igen. Tack för att jag inte fick sova heller, vilket jag försökte göra tillsammans med sambo och dotter.

BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gulp! Hoppas det inte var jag, för jag ringde häromkvällen... men jag tror jag la på efter typ 5 signaler... ^^ Men vi har haft terror här med... URK! Ett jäkla nummer som ringer MINST fem gånger om dagen och när man svarar så är det ingen där... MORR! Man orkar inte ens kolla tillslut när det ringer om man är nere tex. Ringde upp och då var det ngn jäkla telefonsvarare, att det var nåt som förmedlade tjänster åtförsäljare eller så... =( Vi kanske kan höras av idag? Är ensammen en stund nu på ettermiddan =) *sköööönt* Kramis

2007-07-01 @ 12:49:30
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0