Födelsedagskalas.

Har det vart i lugn harmoni. Lite lagom med besök och lite lagom med paket. Kate har ju varit krasslig med feber och diarré hela veckan som tyvärr har spridit sig i familjen. Peter är inte alls fräsch. Han har frossa och inte direkt någon stålmage. Det lutar åt VAB nästa vecka i några dagar, jag kan fanimig inte begära att han som är sjuk och inte ens klarar av att äta ska fixa och trixa med Kate i flera dagar när hon inte är på sitt mest lysande humör själv. Jag har dock klarat mig utan feber men har väl inte direkt stålmage jag heller.

Kate har fått fina presenter iaf, en jättefin pyjamas i rött med planeter på från Bamse, ett pussel från Micki med Nalle Puh-tema, en eko-mikrofon, en tomteråtta, en boll med Nalle Puh, ett till pussel med Nalle Puh, två Max-böcker, en Mollybok sen en massa kartonger, papper och snören på det som är lika roligt som presenterna.. Om inte roligare..

Anna och Inge var här igår, det var det bästa på hela helgen, var så jäkla längesedan jag träffade dom att det är på snudd skamligt. Och Annas mage växer, ska bli så kul när deras knodd kommer. Kul är det också att Peter gillar dom så mycket.
Vi tipsade om vår favoritrestaurang här i stan, La Pampa, så de åkte dit och käkade och var hur nöjda som helst.. Inte så konstigt, den vitlöksspäckade oxfilén där är verkligen to die for!!!!

Fan nu blev jag hungrig.. Äta då..

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: ille

kolla gärna in den nya kändisbloggen om du får tid över :)

2007-12-09 @ 11:54:24
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/
Postat av: maritha

Ja du Hanna åren går fort, och enligt Lina är ju även du en "gamling"=)Söt liten tjej du har, snart är hon oxå en tonåring som tycker att alla över 20 är "gamlingar"=).

2007-12-10 @ 00:01:26
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Hanna

JAg gammal? Man tackar.. *morr* Värre var det när jag var 17 år och blev kallad tant på bussen av nån snorunge.. KAte kommer aldrig bli tonåring, jag ska låsa in henne. ^^) Små barn, små bekymmer, stora barn.. ja du vet vaknätter och annat att oroa sig för..

2007-12-10 @ 10:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0