Direktare.

Idag sålde jag mina andra direktare. Det innebär att man säljer på första samtalet till någon som aldrig varit i kontakt med oss tidigare. Fasen vad nöjd jag är. Annars får man oftast traggla och återkomma och bearbeta och maila och övertala och ha sig.

Jag  har ont ihuvudet som fan och anar att det har med min taskiga syn att göra. Kände att en lins strulade idag så jag blinkade och gnuggade mig i ögonen. Uppenbarligen tappade jag ena linsen utan att märka nått för jag hade bara  lins i ena ögat när jag kom hem. Inte så jävla konstigt att jag började få huvudvärk under eftermiddagen.

Måste bara boka tid hos en optiker!!!

Vi ska ha julklappsbyte på jobbet också nästa vecka. Jag HATAR sådana. Kan aldrig komma på vad man ska köpa så att det kan passa vem som helst, så får klappen bara kosta 50 spänn också. Tips tages tacksamt emot.

Nu ska jag sloappa resten av kvällen framför de obefintliga programmmen som är på torsdagar. Va fan, nått bra kan de väl sända en torsdag, men neeej. Fan jag ångrar mig, det var visst CSI Miami, det duger ju alldeles ypperligt.

Tjosan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0